سوالات متداول
بسته بندی سفارشها به گونهای انجام میشود که جز گیرندهی کالا کسی متوجه محتویات سفارش نشود. ما تمام تلاش خود را میکنیم که بهترین امانتدار باشیم و اجازه ندهیم حریم خصوصی شما خدشهدار شود.
ابتدا به بخش ثبت نام مراجعه کنید؛ بعد از ثبت اطلاعات خود از جمله آدرس و شماره تلفن، میتوانید محصول مورد نظرتان را ثبت سفارش و سپس مراحل تکمیل سفارش خود را انجام دهید.
متاسفانه خیر، صرفا باید در سامانه ثبت نام و سپس نسبت به خرید اقدام نمائید.
بعد از ثبت نهایی سفارش خود به درگاهی منتقل میشوید و میتوانید با داشتن رمز دوم یا رمز پویا سفارش خود را به صورت اینترنتی پرداخت کنید.
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته میتوانید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنید.
بله. شما می توانید سوالات خود را در واتس آپ برای شماره ۰۹۱۵۳۸۶۲۲۴۰ ارسال کنید تا در اسرع وقت به پرسش شما پاسخ داده شود. همچنین امکان گفت و گوی آنلاین با مشاورین ما به زودی مهیا خواهد شد.
خیر. اما بسته به شرایط موجودی جنس ممکن است بعضی سفارشها در تعداد بالا امکان پذیر نباشد.
داشتن نماد اعتماد الکترونیک یکی از راهها برای اعتماد کردن به یک سایت است. که ما این نماد را داریم و شما در پایین صفحه میتوانید آنرا مشاهده کنید. همچنین فارمافوری از انجایی که به یک داروخانه معتبر(داروخانه دکتر آتشبیک) تعلق دارد و مجوزهای خود را از سازمان غذا و دارو گرفته است قطعا قابل اعتماد است. مهمترین سرمایهی ما، اعتماد شماست.
بله. تمامی کالاها دارای اصالت هستند و ما از این بابت کالای خود را تضمین میکنیم.
بله پس از تحویل مرسولات به اداره پست ، کد رهگیری منحصر به فرد به هر مرسوله تخصیص داده می شود که پس از اعلام از جانب پست برای مشتریان پیامک میگردد.
ممکن است بدلیل اختلال در درگاه بانکی انتقال وجه به بانک ناقص باشد – در اینصورت وجه بصورت خودکار طی ۷۲ ساعت کاری مجدد بحساب شما برمی گردد. تاکید می شود، در صورت نیاز با پشتیبانی ما تماس بگیرید. یا پیغام بگذارید.
متاسفانه به دلایل بهداشتی و به خصوص شیوع بیماری کرونا و شرایط نگهداری دارو، امکان پس گرفتن محصول وجود ندارد.